Saturday, April 9, 2011

~SIYES SUKA LAGU NIE~

Hari ni bangun dengan tekat lagi....
nak siapkan kerja-kerja sekulah
yang melambak!!!!

Bagun pagi tadi mandi+solat
sambil tu aku menyusun semua
jadual utk hari ini n hari-hari seterusnya
dari assignment sampailah ke cerita thesis

menghitung tarikh-tarikh bulan ni n bulan-bulan
seterusnya....
satu persatu melayang didalam otak
sambil berfikir yang mana mesti buat dulu

Lepas dh decided..yup aku pilih nak buat ocean
so mlm ni kumpul tenaga buat thesis plak...OK!!

Tanpa makan n minum terus masuk opis(buka laptop)
heheheee.....poyo je kan???
aaahhh...biaq la ni kan cerite aku =)

Dalam dok taip, search tenet segala bagai
tetiba aku nak dengaq lagu ni
(jp g aku telak lirik n nyanyi sendiri k)
hahaha.....
so aku pon melawat la 4share hehe....
n aku jmpa dah
"KEPADAMU KUBERSUJUD"~afgan~
siyes aku suka gila lagu nie...

                                    kamu...

[kepadMU kubersujud]
ku menatap dalam kelam
tiada yang bisa ku lihat
selain hanya nama-Mu Ya Allah

* esok ataukah nanti
ampuni semua salahku
lindungi aku dari segala fitnah

reff:
kau tempatku meminta
kau beriku bahagia
jadikan aku selamanya
hamba-Mu yang slalu bertakwa

ampuniku Ya Allah
yang sering melupakan-Mu
saat Kau limpahkan karunia-Mu
dalam sunyi aku bersujud

repeat *, reff
repeat reff

pada-MU

p/s: sungguh sora kamu mmg sedap afgan!!

No comments: