Friday, May 6, 2011

Still Dalam Mood Exam....

Assalamualaikum....

Kali ni baru berkesempatan nak menconteng blog "HambaMU Khaliq"
huh!!
sebelum ni punya la bz sangat2...
sampai tak sempat pun nak nak conteng2 hehe

oke walaupun sempat nak conteng.....tapi
sekarang ni penulis tengah study
mmmmm....jgn stado sudah penulis yeeerr!!!

Sebelum ni sangat la bz dengan...
tesis....study x cukup tangan sbb paper exam rapat2
waaarrrgh rasa mcm x mampu buat je...
tapi sekang dh tinggal lagi 2 paper...
mmm...tak sangka la plak hehehee

Pagi ni bangun buka note2 enviroment study
hahaha....enviroment dh study
so.....aku tak yah la study kan???
tapi esok paper ocean...

Errrkk....kena g offshore la mcm ni
tapi dalam suma paper sem ni
offshore la paper paling best hehehe...

satu lg....dalam sibuk2 aku study offshore
adik aku dengan senang lenangnya mmg dh g offshore
mmm...kt Indon plak 2
waahhh jln sakan la mamat 2
bln 5 ni offshore lagi adik aku sorang 2
kali ni sabah plak....
waaaa......sangat bestkan??

xpa2...2 rezeki dia...
pa2 pun tahniah gak kat adik aku sorang 2...
n semoga bejaya..utk aku jgak
for next paper............ =)

No comments: