Wednesday, August 25, 2010

pemilik cintaku....

     salam...
mmm...dah lama tak tulis kat entry aku ni.....tetiba rasa nak buka n tulis plak
haha...saja la ngada2 ckit, sebenaqnya aku ada test hydro esok ptg...tp takda mood plak nak study
ish saja ja aku ni...memang nak kena la 2...klu tak sampai time exam sure aku ni main2....

sebenaqnya aku nak kongsi cerita yang aku baca dr sbuah buku ni...
sangat best la bagi aku....tajuk dai pemilik cintaku setelah Allah dan Rasul...
buku ni cita pasal sorang ustazah ni. Nama dia fatimah syarha.....mmm nama pon sedap aku pon bangga ngan dia sebab jadi sorang insan yang hebat....
nakcita dalam ni..pasal remaja la,besa la org muda ni asyik timbul masalah cintan cintun ja dalam hidup...
so inisiatif ustazah ni memang bagus sgt2...





dia cita pasal pengalaman dia tentang cinta....besa la orang cantik mesti ramai yg suka....
kalau wanita solehah yg pandai jaga maruah diri cm 2 sapa xmaw kn2???
so pengalaman dia....masa skolah menengah dah ramai orang yg suka kat dia tp nak ckp kata hebat n kuatnya iman dia bleh dia lawan ngan benda2 yg lagho cm 2....klu aku sure xmampu huhuhu....

masa dia masuk u pon ramai yg nak kat dia n masuk meminang tp sebab dia dh letak kn syarat dalam hidup dia yg dia maw ialah lelaki yang ada agama(addin)...dan Allah makbulkan doa dia.....
bahagianya dia.....

so aku sangat bangga dgn ustazah ni.....
aku nak memiliki buku hasil tlisn dia tp belom g kedai buku lg....huhu
papa on nanti aku mesti dapatkn buku ni...hehe

p/s: perempuan yang baik untuk lelaki yang baik dan sebaliknya.....

No comments: