Sunday, September 26, 2010

NTAH APE2 NTAH.....

Assalamualaiku.....
mmmm...agak lama aku tnggalkan blog ni....
tetiba malam ni rasa nakmelawat n singgah kat blog aku ni sat
sbb pa????........sbb boring
penat stdy so aku nka melalut kat sini
sbb klu aku melalut kat sini sure xdak sapa yang nak marah aku....
hahaha.....bagus la ko munie!!!(masuk bakul angkat sndiri) wakaka..

mm,,,apa ye aku nak melalut kat sini
sudah lupa....
waaaa....knpa ni????
rasanya aku xmkan semut pon....
tp banyak yang aku dh lupa.....
so ang kena baca QURAN banayk2 supaya xlupa
okei!!!!
ha denganq 2 cik munie.........
baik2....aku akan baca selalu....


oke tengah aku bohsan dok stdy GIS ni
sambil dngaq lagu hijjaz..tajuk dia debu2 dosa
ampa taw x?
oke klu xtaw aku bg taw ye...hehe
sedap lagu ni...
tp klu hayati lagu ni betol2 mmg maw teriak aku...
ayat dia lebih kurang cm ni la...
"kearah mana halanya
bagi insan yang terleka 
mengejar nikmat dunia bagai hidup selamanya
tak pduli dosa noda
siksa azab neraka
hidup jauh dari rahmatnya.............."

nah ni la penyanyi 2....

cerita dia cm ni....haha tetiba kua nak bcerita plak dh
oke2 pape pon jgn sapa da yg nak marah sbb no blog aku hehehe...

sebenaqnya bila aku dengaq lagu 2
aku mula tefikir banyaknya benda yang kita lalai skang ni
banyak yang dh lupa tuhan
betapa egonya kita....
lupa pencita kita...nauzubillah....
tau tak makin lama kita buat dosa so makin banyak la dosa 2
n makin jauh kita dr rahmatnya.....
maw ke klu kita bejmpa ngan DIA disana tanpa bekal yang banyak
apa yang kita nak jawab soklan2nya
YA ALLAH....smoga KAU pelihara hambamu ini
smoga hidup ini berada dalam rahmat dan hidayahMU

aku banayk g nak tulis, tp mata ni mau terpejam...
waaaaaaa,,sangat ngantok....
oke nanti aku melawat ko lg ye blog ini haha...(sudah melalut) sbb ckp sorg2
ckp ke?? eh x la kan aku tulis je ni...........

p/s: smoga hidup selalu dlm rahmat dan mahabbahnya...ameeen!!!
         gud nite =)


1 comment:

UMY said...

...heh...sian semut...asal lupe die disalahkan...hehe...best eh melalut seorangan diri...ape2 pun...wish kamu all the best...blajaq rerajin...ingat asal tujuan kamu...n moga senantiasa dalam lindungan-Nya n smoga dipermudahkan perjalanan hidup...insyaAllah...aaamiiin....