Friday, September 3, 2010

SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI.....

Assalamualaikm......

waaa...sat ja dh nak blik kg...
bestnya....sbb suma org dah nak balik kg smbut raya...
aku plak mlm ni dh nk travel to kedah hehehe.......
oke nnt aku akn merindui blog busuk aku yang comot nie...
sbb kt umah blom pasang intenet lg.....huhu
akan bohsan klu xda intenet............waaaaaa bagaimana yeee???
semalam last smbahyang kt masjid biru....b4 balik kg
so aku akn merindui teraweh d masji i2....
arap2 tahun depan dpt smbahyang d sana lg..............


sgt rindu utk men mercun n bunga api hehehehee....


Oke pape pon aku nak wish selamat hari raya aidilfitri...
buat kwn2...maaf zahir batin klu da salah n silap...
kpd lec2 aku tima kasih banyak2 coz snggup melayan kerenah stdnts mu ini...n aku susun 10 jari tanda mahon kemaafan jugak....
kpd sedara mara yg lama xjmpa,arap2 raya tahun ni dpt bjmpa n besua muka n selamat hari raya aidilfitrai.....
kpd orang yang tersayang...mak(nor asimah abdul rashid),,,ayah(ishak ibrahim) selamat hari raya aidilfitri maaf zahir batin....ampunkan anak mu,,dari ujung rambut hngga ujung kaki.....
buat adik beradikku.....mohd rahimi,fahmi,mohd faid n nasri.....slamat hari raya aidilfitri....oke kita jmpa kt kg ye suma...xsaba nak jmpa kamu smua....
walaupon balik nak bergembira tapi keja skolah tetap ada.....
huhu sgt tidak menarik d situ.....

sgt meridui kg bila tengok pelita ni.....

oke SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI MAAF ZAHIR DAN BATIN....
n aku akn smbung hikayat2 pena ku laen kali plak yee!!!!


p/s: hari raya adalah hari kemenangan umat islam....


No comments: