Thursday, October 7, 2010

YaYaSan KhARiAH.........AkU mErInDUiMu..

Assalamualaiku.....

waaaaaaa kaifahaluka/ki al-an???
ana bil khoir...
haha...tetiba aku nak ckp arab....
sebab pa ni???
mestila aku ada sbb sndri yg dok p ckap arab 2............
td time aku dok buka fb kwn2 aku...
aku jmpa la fb sorg hamba Allah ni........
ooo...sbenaqnya dia snior aku........
budak yayasan gk............
tabik aih aku kt dia hehehe..............oke nama x d siarkan ye
aku pon belek suma yg da kt fb dia (sgt mnipu hahahaa...)
x suma pon aku buka album dia.....
tetiba yg paling aku tertarik....bila kt album 2 tulis "yayasan khairiah sekarang"

kenangan-kenanganku banyak tercipta disini........


waaaaaaaaaaaaa.....tetiba ja aku rindu kt tmpt aku bertatih,merangkak,
melangkah,berjalan dan terus cuba untuk berlari....
menimba,,,mencari...mengutip ilmu2 tuhan
di sana aku dididik dgn ilmu2 tuhan yg sgt indah.........
mengutip mutiara-mutiaranya ibarat butiran tasbih yg di zikir tanpa penghujung............
sesungguhnya......
aku merindui tmpt itu.........
menjejakkan kaki dari form1,2AP,3PP,4AP,5QP,6AP
masa 6AP tu aku smpat dok kt sana sat ja huhuhuu......
sbb p smbung bljq kt tmpt len..........
dataran ilmu yg banyak kenangan........
di situ ucapan2 mereka...kata2 semangat.......tazkirah2 pembakar semangat
utk teman2 sperjuangn...smoga b'jaya dan terus kan p'juangan masing2
kpd cikgu2,ustaz ustazah...tima kasih atas didikan kalian
anda adalah insan2 pilih tuhan untuk menjadi pendidik........jutaan tahniah utk kalian
aku....mm perlu teruskan lg p'juangan ini.....
smoga kita dlm limpahan rahmat dan kasih sayangnya.......ameeen
insyaallah.......hope in mardhatillah everytime (^_^)
n aku dah xlarat nak smbung entry ni dh.........
oke aku mau tido dulu...hehe,sgt mngantok...zzzzzzzzzz

p/s: man 'arofa nafsahu faqod 'arofa rabbahu.......
      wallahu 'alam..wa ilalliqa' ma'a salamah!!!

No comments: