Monday, March 21, 2011

cerita 5 tahun saya...

Assalamualaikum.....

 sweet memory...

 malam ni tetiba b4 start menulis,mengarang,menconteng tesis aku...
tetiba terbuka pic yg lama2...mmm siap dh berhabuk segala bagai dh pun hahaha....
kesiankat pic2 aku haha
so dalam dok belek2 tu tetiba rindu segala cerita lama...
sweet sgt cerita dolu2...tak kurang ada jugak yang masam n pahit...
but it's ok coz tu la hidup kan2??? heheheee....


OK... ni cerita 5 tahun aku yang lepas....

 bersama (zam) time ni baru je kenal dia....
 bdk2 GIS n Remote Sensing
 kami lagi hehe...
kegembiraan bersama...4 this time
dan sehingga waktu sekarang aku mmg tak sangka....cepat sangat masa berlalu
muka lepas SPM....
serius sgt2 xsangka...sebenarnya dh 5 tahun berlalu
rasa mcm semalam baru kenal korang sume...
rasa macam semalam baru amik result SPM n rasa mcm semalam baru isi borang U
cepatnya masa berlalu...
ada yang dh keja...kawen n segala bagai
lg 1 sem aku dh nk abes study....
cepatnya masa berlalu....
dan secepat itu jugak umo aku menginjak....
dah tua ke????
waaarrrggghhhh..................sangat x pecaya OK!!

p/s: semoga hidup lebih bermakna.....happy bersama ampa suma(tasha,zam,aniyah,izat,ema)

No comments: