Saturday, November 27, 2010

??????

Assalamualaikum.....
rindu agak betapak di hati ini...
untuk mencoret tulisan2,mengarang,menconteng n segalabagai
sekarang aku mula melaksanakan tnggungjawab sebagai pelajaran...
sbb aku tengah prektikal kt peneng skang ni
mmm...boleh tahan oke la tempat ni..besyukur sgt2 sbb ada tempat tinggal yang bagus
tapi dalam hidup tak semesti semuanya bagus........
itu mmg pasti kan???
bila difikirkan balik mmg ati tak seronok di sini...kenapa ye???
ntah la aku pon tak da jawapan untuk itu
mula merasa,,semua nia ku buat sebab terpaksa......
aku bukan nak mcm ni!!!
tapi................
kadang2 ada kecewa di hujungnya...
tuhan....kenapa begini???
aku bukan manusia terbaik
aku tak mampu puaskan semua ati orang laen
tapi kenapa ada yang tak faham
kadang2 kita cuba untuk faham orang laen tapi.......
mereka tak fikir ke untuk orang laen jugak........
semoga ada bahagia di hujungnya...

No comments: