Tuesday, January 18, 2011

Aku Sayang Kamu!!!

Assalamualaikum....
Dah lama gila aku tak tulis entry kt blog ni...ntah tetiba cam malas lak keh3
aahhh...lantak la blog aku kan??
mmm....b4 2 slamat tahun baru 2011, smoga azam terus mekar dan terus menjadi
xmau la dok azam bukan men last2 xjadi pon hahaha...
ke aku slah sorang darinya?? kui3
actually aku tulis entry kali ni bersebab...dan sebabya adalah......dot..dot...dot
hahaha.....men2 lak aku ni kan

Satu hari tu..aku tengah siap simpan kekasih atiku dalam almari
issshhh ade lak simpan kekasih hati dalam almari???
mmmm...ikot suka ang la munie....muahaha
dah siap simpan aku pon nk amik tola nk p bilik ayaq
tetiba kedebooommmm....
waaaarrrghhhh tekejut berok aku time 2...dh la baru bangun tido
adoi la menyampah siot.......
xpe2 aku tengok la ape yang bunyi 2...
sekali...mak kau laptop aku yang jatuh....ati dah nagis time 2
aku tengok je laptop aku xda perasaan n perasan pon tak jugak muahahaha
dh aku tenung dia lama2...aku pon angkat la
time 2 duit ribu2 dh kua kat depan mata aku....
waaarrrgghh xmau....jgn la rosak,siap aku doa segala bagai lg aih hehehe....
lepas aku angkat...bekecai gak la aku punya laptop....
dah xda ayat yang kua dr mulut aku....tp aku try on laptop aku,lepas aku pebek sume siap pasang balik 2 yg dh bekecai...hehe teror gak aku ni...tetiba puji diri sendir....
oke2..lps dh on....mmmmm
apa lagi(aku nervous).................hehe oke dh boleh on balik
akhir kata dr mulut aku ALHAMDULILLAH....
tp lepas 2 window aku lak wat problem....
tp skang suma dh oke....and
AKU SAYANG KAMU my laptop.....hehhehe

No comments: