Sunday, January 23, 2011

haRi YanG boHsAN...

Mmm...bohsan??
yup mmg aku bohsan tahap gaban kt dalam bilik ni
sampai xtaw nak ckp sbbnye xde org utk becakap hahaha
my room8 ntah ilang ke mana ntah...
mm..sure dia lari dr bilik kot sbb aku sgt ckp banyak kui3
ish...tak la dia balik kg...ade kenduri uncle die la
ape la ko ni munie,,xbaeek taw ckp die cm ...oke2 aku xckp cm 2 dh hehe
ala melawak je taw (my sis=kak yana)
dah dok sorg2 ni xtaw nak wat ape....
so aku amik keputusan "STUDY"
hahahaha...lawak gile bajet rajin la ko ni munie...
actually 2 je yg aku leh buat
2 pon smbil stdy aku melawatje fb org...keh3
mmg pelajar cemerlang la cm ni
so buat la selalu OK!
tp ampa suma jgn ikot taw....
sbbnya biaq aku sorg je pemalas lalalalalaaa....
tetiba tengah dok stdy my hp bunyi lagu lagenda budak setan
ok2 lagu je taw....tuan die x
actually lgu 2 aku letak time aku sedey dolu2
n smpai skang aku xtukaq2 lg wlaupon aku dh x sedey....flashback my memoir(tetiba nk kua ayaq mata)
mata plz jg nangis OK!
baeeekk mata dh xmo nangis2 lg hua3...
then...lps aku buka my sis a.k.a kak ruby hehe
dia ajak aku kua teman dia g PAS(plaza alam sental) 2 je haha
yes!!! aku nk kua jejalan...smbil shopping (mcm ko cop duit),dh2 munie jgn nk menngatal borong benda yg ntah ape2 yer....sila dengaq arahan betol2 k!!
baeeeeekk saya xkan buang duit lalalalala......
ala 2 pon nk kecoh..bukan buang duit la just shopping je hahahahaha....mereng 5 saat
oke la i dh nak kua....
bubye......nnt i story lg yek... =)

b4 g pas i n my sis jejalan dulu kt tepi pantai muahahaha

p/s: oke dpt ilang kan bohsan d bilik ini....

No comments: