Friday, January 21, 2011

ThEsIs oh THeSiS

Assalamualaikum N selamat malam..hehe

Mmm....malam ni nk buat sesi luahan perasaan
sesi luahan perasaan ok..bukan perasan
muahahahaha.....
actually aku tension gak la sejak masuk sem ni
sebabnya aku kena buat thesis....
sbenaqnya thesis tu oke je bagi aku
tapi lec aku ni lak buat men2 plak dah....
dk suruh tnggu je memanjang...
tp mmg la lec aku ni Dr..sure benda yg perfect
aku ni ngaji pon lintang pukang..hahaha
tp aku harap2 dia stuju ngn tajuk 2 la...sbb tjuk 2 mmg tajuk n projek dia hehe
dan aku harap sgt2 Dr.aku leh tima anak buahnya ni..
Ya Allah bantulah aku...amin 
semoga doa aku termakbul....

I'allah aku doa n aku harap sem depan aku habis kan 
degree aku ni...
n lepas ni nk keje cpt2...nk cari duit,nak bg kt mak ayah
mmm...best n sweet kan??
actually b4 aku smbung ngaji aku dh penah keje
jd ckgu ganti je...nk jd cikgu betol2 tak layak
hehehe....
tp time dpt gaji 2 best sgt2
kenangan yang memang tak leh lupa
gaji 2 aku dapat n terus bayaq yuran ngaji aku kt sini
kira 2 mmg pengalaman yang best bg aku....
n aku nk ckp jd cikgu sgt penat...
penat lagi bila anak murid ngorat cikgu 
sbb cikgu kecik je...anak murid lg besaq dr cikgu hehe
pape pon diorang la anak murid aku yang first

p/s: mahu yang terbaek...hehe

 

No comments: